åhh äntligen helg!!

Helg för mig på vintern innebär sovmorgon, låååånga frukostar med Älsklingen, trevliga middagar med vänner, lite vin, en runda på stan, massa träning, plugg och massa annat skoj!

Som ni ser är mina helger ganska fulla oavsett årstid. Jag tycker om när det händer saker och när jag har mkt att göra, då mår jag bra :) Jag mår extra bra när jag får vara en hel helg på någon golfbana och träna/tävla. Då mår jag som bäst och njuter till så mkt att jag aldrig vill åka hem!

Igår så jag på " I huvudet på Gunde Svan". Han träffade Magdalena Forsberg, en av världens bästa skidskyttar! Hon är så häftig! Dom pratade iaf mycket om vad som krävs för att bli bäst i Världen och vad elitidrott innebär! Jag känner igen mig så mycket i deras konversationer, i deras tankegångar. Att vara lite galen och inte ge upp är något som jag tror definierar en elitidrottare. Hon påpekade även att vägen till vinsten är lika viktig som själva vinsten, att man tränar rätt, att man inte fuskar med träningen, att man vågar!

Både hon och Gunde är sådana inspirationskällor för mig! Denna serie ska jag följa varje torsdag! Såå bra serie!

/Sandra - som känner sig starkare och mer motiverad än någonsin!

 

Kommentera

Publiceras ej